قم؛

رتبه نخست قم در چاپ کتب دینی

قم در حوزه چاپ کتب دینی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیشب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب استان قم که در مجتمع ناشران برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب یکی از مهم‌ترین اقدامات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است، گفت: از ظرفیت‌های مختلف برای برگزاری مطلوب این نمایشگاه استفاده شده است.
 
حسینی کاشانی افزود: این استان در حوزه چاپ کتب دینی رتبه نخست کشور و در حوزه صدور مجوز نشر نیز دومین جایگاه کشور را به خود اختصاص داده است.

وی نمایشگاه کتاب را فرصتی برای ارائه محصولات ناشران خواند و خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه سبب می‌شود تا مخاطبان کتاب و کتابخوانی در مدت زمان کوتاهی بتوانند برای خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ارائه کتب با 30 تخفیف را از ویژگی‌های دوازدهمین نمایشگاه کتاب این استان برشمرد و گفت: این تخفیف می‌تواند انگیزه مناسبی برای حضور مردم در این نمایشگاه باشد.
 
حسینی کاشانی از حضور 285 ناشر در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم یاد کرد و ادامه داد: نزدیک به هزار و 200 ناشر در استان فعالیت دارند اما با توجه به برخی محدودیت‌ها نتوانستیم در این نمایشگاه پذیرای این جمعیت باشیم.

وی با بیان اینکه آمار بالای یارانه‌های مصرفی در نمایشگاه کتاب استان قم نشان از موفقیت این نمایشگاه خواهد بود، عنوان کرد: استقبال ناشران برای برگزاری این نمایشگاه بسیار مطلوب بوده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار