استاندار خوزستان؛

آغوش خوزستان برای پذیرش سرمایه گذاران باز است

استاندار خوزستان از آمادگی استان برای پذیرش سرمایه گذاران خبر داد.

آغوش خوزستان برای پذیرش سرمایه گذاران باز استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در جلسه ستاد حمایت و جذب سرمایه گذاری خوزستان اظهار داشت: بعضی دستگاه های مجری که باید مجوزهایی را به سرمایه گذاران بدهند، بنا به دلایلی این مجوزات را با تاخیر صادر می کنند و در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند.

وی افزود: تاخیر در روند صدور مجوزها توسط برخی از دستگاه های مجری استان باعث می شود که روند سرمایه گذاری در استان آنطور که باید نباشد و به کندی پیش برود.

شریعتی تصریح کرد: شاید این کندی در روند جذب سرمایه گذار در کل کشور باشد اما استان خوزستان این کندی را بر نمی تابد و نمی پذیرد که سرمایه گذاران با این سختی ها و مشکلات وارد استان شوند.

استاندار خوزستان بیان داشت: این وضعیت نسبت به سال های گذشته بهتر شده و اکنون از 25 مجوزی که با آن ها موافقت اولیه شده است، 15 مورد به صدور مجوز انجامیده است و امیدواریم با پیگیری هایی که انجام میگیرد سایر موارد نیز منجر به صدور مجوز شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون نیز برای طرح هایی که برای دریافت مجوز دچار مشکل هستند، تصمیم گیری هایی شد تا برای 4 مورد از آن ها هرچه سریعتر و تا پیش از پایان سال اقداماتی انجام گیرد و برای سایر طرح ها نیز باید تلاش انجام گیرد که تا پیش از پایان سال شاهد دریافت مجوز و عملیات اجرایی آن ها باشیم.

غلامرضا شریعتی در خصوص عدم حضور برخی از مدیران استان در این جلسه اذعان داشت: برخی از مدیران به دلیل اینکه این جلسه با جلسه مهم کمیسیون زیربنایی استان تداخل داشت در جلسه جذب و حمایت از سرمایه گذاری حضور پیدا نكردند و این مساله به معنای بی توجهی آن ها نیست.

وی اظهار کرد: امیدواریم که معاونین به شکلی هماهنگ باشند تا جلساتی که برگزار می شود با هم تداخل نداشته باشند و مدیران بتوانند در همه جلسات حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.