بندرعباس / بهمن امسال؛

برگزاری همایش سرمایه گذاری باحضور سرمایه داران داخلی و خارجی در هرمزگان

معاون برنامه ریزی استانداری هرمزگان گفت: همایش سرمایه گذاری باحضور سرمایه داران داخلی و خارجی بهمن امسال در هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس ناطق افزود: هدف از برگزاری این همایش معرفی توانمندی ها و جذابیت های استان، تبادل اطلاعات و همکاری با متولیان نهادهای فعال داخلی و خارجی  در زمینه  سرمایه گذاری ، تشویق به مشارکت بیشتر بخش خصوصی است.

وی افزود: محورهای این همایش در حوزه های انرژی، صنعت، معدت وتجارت ، کشاورزی، گردشگری، ساختمان و عمران شهری، خدمات فنی مهندسی، حمل و نقل و ترانزیت است.

معاون برنامه ریزی استانداری هرمزگان گفت: آبزی پروری ، گردشگری و حمل و نقل دریایی و زمینی از مهمترین بخش های سرمایه گزاری در هرمزگان است که زیر ساخت های آن برای پذیرش سرمایه گذار آماده شده است.

ناطق افزود : تضمین های سرمایه گزاری در استان که ایجاد ظرفیت های قانونی است انجام شده و هرمزگان محیطی امن برای سرمایه گزاران داخلی و خارجی است.

وی گفت :بخش خصوصی تا کنون بیش از 4 هزار میلیارد تومان در صنایع بزرگ پالایشگاه خلیج فارس سرمایه گزاری کرده است.

ناطق افزود : همچنین بخش خصوصی در منطقه ویژه شهید رجایی نیز بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه گزاری کرده است.

معاون برنامه ریزی استانداری هرمزگان گفت : حمل و نقل زمینی و دریایی و صنایع بزرگ آبزی پروری در استان از مواردی است که آماده پذیرش سرمایه گزار در استان است.

مرکز خدمات سرمایه گزاری در استان برای تسهیل امر سرمایه گزاری در طبقه دوم ساختمان بورس آماده خدمات رسانی به بخش خصوصی است.

در این مرکز نمایندگان ادارات مختلف هرمزگان حضور دارند و نیازی نیست سرمایه گزار برای دریافت مجوز به ادارات مختلف مراجعه کند./س

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.