اهواز؛

میوه شب عید شوشی ها ذخیره شد

فرماندار شوش از ذخیره سازی 100 تن میوه شب عید برای توزیع در این شهرستان خبر داد.

میوه شب عید شوشی ها ذخیره شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رضا نجاتی، فرماندار شوش بیان کرد: برای تنظیم بازار میوه شب عید 73 تن پرتقال و 30 تن سیب قرمز و زرد تامین شده است که با قیمت مصوب از 25 اسفند در سطح شهرستان توزیع می شوند.
 
وی اظهار داشت: برای تنظیم بازار مرغ، نیز به مقدار کافی مرغ منجمد از سوی اداره تعاون روستایی شوش تامین شده است.
 
نجاتی هدف از این اقدام را تامین میوه شب عید شهروندان و کنترل بازار عنوان کرد.
 
فرماندار شوش همچنین نظارت بر بهداشت کالاهای عرضه شده در بازار را خواستار شد و گفت: نظارت بهداشتی بر عرضه مواد خوراکی و فاسد شدنی در ایام نوروز در این شهرستان تشدید می شود.
 
وی بر توزیع کالاهای ضروری در بازار تاکید و خاطرنشان کرد: باید پیگیری لازم در جهت تامین و توزیع کالاهای ضروری مردم با قیمت واقعی صورت پذیرد.
 
رضا نجاتی اذعان داشت: ستاد تنظیم بازار و اتاق اصناف باید برای بهبود عرضه و ارایه مایحتاج عمومی مردم در بازار، نظارت بیش تری داشته باشند و با متخلفان برخورد قانونی کنند.
وی بر ارتقاء کیفیت نان در شهرستان شوش تاکید کرد و از شورای آرد و نان شهرستان خواست نظارت جدی در این خصوص داشته باشد.
 
نجاتی تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی میزبان شمار زیادی از میهمانان و کاروان های راهیان نور در این شهرستان هستیم ضرورت دارد نسبت به اختصاص و تامین سهمیه ویژه آرد پیگیری و اقدام شود.
 
فرماندار شهرستان شوش خواستار راه اندازی نانوایی های سیار در ایام نوروز شد و اذعان داشت: مرکز بهداشت نسبت به تشدید بازرسی از نانوایان در ایام نوروز اقدام نماید.
 
وی از آغاز طرح تشدید بازرسی مرکز بهداشت از یکم اسفندماه تا 15 فروردین سال 96 از واحدهای نانوایی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی همچنین واحدهای صنفی شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بازرسی ها تا ساعت 22 هر روز ادامه خواهند داشت.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.