زابل،

جمع آوری 120 كارتن خواب و معتاد متجاهر در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از جمع آوری 120 کارتن خواب و معتاد متجاهر در اجرای طرح انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ غلامرضا نجابت فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت : در راستای ارتقاء احساس امنیت شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت، طرح پاكسازی نقاط آلوده و جرم خیز با جمع آوری 120 معتاد متجاهر و كارتن خواب زن و مرد در سطح شهرستان به اجرا درآمد.

سرهنگ اربابی افزود : این طرح با محوریت نیروی انتظامی ومشاركت وهمكاری فرمانداری ،هلال احمر، بهزیستی درشهرستان زابل به اجرا درآمد و كارتن خواب ها پس از جمع آوری در اختیار هلال احمر قرارمی گیرند. 

این مقام انتظامی ادامه داد: طرح جمع آوری كارتن خوابها درشهرستان زابل با حضور فعال کلانتری ها ، نیروهای یگان امداد و پلیس های تخصصی به اجرا در آمد. 

وی هدف از اجرای طرح های نقطه ای را در راستای اجرای مصوبات شورای پیشگیری از سرقت و پاکسازی مناطق آلوده از وجود معتادان کارتن خواب عنوان کرد که به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان زابل قرار دارد و این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان کارتن خواب به منظور، زیبا سازی چهره شهر و كاهش سایر جرائم در سطح شهرستان به اجرا در آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در خاتمه ضمن اشاره به هدف پلیس از جمع آوری معتادان خیابانی و کارتن خواب ها،كه همان تضمین امنیت شهروندان و داشتن شهری سالم است، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشكوك و یا توزیع مواد مخدرمراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار