زاهدان؛

جمع آوری معتادان سطح شهرستان زابل

فرماندار زابل گفت: معتادین از سطح شهر زابل و روستاها جمع آوری می‌شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛هوشنگ ناظری در سومین جلسه مبارزه با مواد مخدرشهرستان زابل افزود: گروه ضربتی جمع آوری معتادین از سطح شهروحاشیه شهر زابل شروع به کار می‌کند.

فرماندار زابل گفت:  مقرر شده در یک عملیات خودجوش و مردمی تمامی معتادین و کارتن خواب ها از سطح شهروحاشیه شهر جمع آوری و در کمپی که در این هفته به همین منظور افتتاح شده است نگهداری و از این بلای خانمانسور ترک داده شوند و در این کمپ امکاناتی جهت راحت کنار گذاشتن مواد از جمله موارد بهداشتی و یک وعده غذای گرم تهیه شده است.

ناظری تصریح کرد: سیستان به دلیل مجاورت با مرز و کشور افغانستان اولین تولید کننده و صادر کننده مواد مخدر در جهان متاسفانه از این قائده مستثنی نبوده و مصون نبوده است و خیلی از جوانان ما در سیستان به دلیل همجواری و هم مرز بودن با کشور افغانستان از این بلای دردناک مصون نمانده‌اند و به این راه کشیده شده‌اند.

فرماندار زابل افزود: تنها راه کاهش و رهایی کودکان، جوانان و بزرگسالان از این معضل ایجاد اشتغال و در آمد برای جوانان این خطه است.

ناظری تصریح کرد: این همت تمامی افراد را می‌طلبد که در این راستا همکاریهای لازم را انجام دهند تا برای همیشه خطه سیستان از آلودگی به مواد پاک شود و شهری در خور شأن نام سیستان داشته باشیم.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار