بجنورد؛

آغاز طرح تشدید بازرسی نوروزی در خراسان شمالی

طرح تشدید بازرسی نوروزی از واحدهای صنفی در استان از امروز آغاز می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ با اشاره به آغاز طرح تشدید بازرسی نوروزی از امروز  گفت: 10 اکیپ بازرسی در طرح بازرسی و نظارت ویژه بر واحدهای صنفی استان با مشارکت اداره تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی به اوضاع بازار و کنترل قیمت ها و برخورد با تخلفات واحدهای صنفی فعالیت می کنند.

نورالله ابراهیمی افزود: بازرسان این سازمان به همراه همکاران خود در مجامع امور صنفی و تعزیرات حکومتی در قالب طرح ویژه نظارت نوروزی از امروز یکم اسفند ماه جاری کار خود را آغاز و تا 15 فروردین 96 بر عرضه کالاهای نظارت می کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف، مراتب را به سامانه 124 گزارش دهند .

نورالله ابراهیمی کنترل عرضه و روند منطقی قیمت ها به منظور ایجاد فضایی متعادل برای خرید شب عید را از دلایل این بازرسی برشمرد و اضافه کرد: تمرکز بازرسی ها در اجرای این طرح بر ارقام پرتقاضا شامل پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، مواد پروتیینی، میوه و تره بار، قند و شکر، روغن، غلات و حبوبات، آجیل و خشکبار و شیرینی است.

وی همچنین با اشاره به آغاز نمایشگاه نوروزی از 11 تا 20 اسفند گفت: 2 اکیپ مستقردر این نمایشگاه بر فعالیت غرفه داران نظارت می کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.