شیری: 2 مدال پرتاب دیسک در مسابقات قهرمانی آسیا قطعی است

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: با توجه به قدرت پرتابگران ایرانی در قاره کهن 2 مدال در مسابقات قهرمانی آسیا کسب می کنیم.

بهنام شیری در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود برای حضور در اردوهای تیم ملی دوومیدانی بیان کرد: با وجود دعوت به اردوی اخیر تیم ملی به دلیل آسیب دیدگی نتوانستم در این اردو شرکت کنم.
 
وی افزود: پس از طی دوران آسیب دیدگی تمریناتم را زیرنظر مربی ام ادامه می دهم و امیدوارم یکی از سهمیه های پرتاب دیسک کشورمان را در رقابت های قهرمانی آسیا کسب کنم. هرچند رقبای قدرتمندی چون احسان حدادی و برادران صمیمی دارم اما با توجه به این که رکورد این پرتابگران تا حدی کاهش یافته و از طرفی به تازگی رکوردهای خوبی ثبت کرده ام، می توانم به حضور در این مسابقات امیدوار باشم.
 
شیری ادامه داد: حدود 2 هفته دیگر قرار است در اردوی مشهد شرکت کنم. اردیبهشت 96 باید در لیگ دوومیدانی حضور یابم. بازی های کشورهای اسلامی و رقابت های قهرمانی آسیا دیگر برنامه های من در سال جدید هستند.
 
وی با اشاره به قدرت پرتابگران دیسک کشورمان در آسیا اظهار داشت: درصورتی که بتوانم از فیلتر اردوهای تیم ملی رد شوم و جزو نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قرار گیرم، شک نکنید در آن رقابت ها به مدال می رسم چراکه پرتابگران دیسک کشورمان از قدرت های این ماده در قاره کهن هستند و در مسابقات آتی هم به راحتی می توانند جزو مدال آوران باشند.
 
پرتابگر دیسک کشورمان درمورد ارزیابی خود از نتایج کاروان دوومیدانی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اگرخوشبینانه نگاه کنیم کسب پنج تا شش مدال دور از دسترس نیست. 2 مدال پرتاب دیسک را قطعی بدانید. در مواد 100 و 800 متر هم شانس خوبی برای گرفتن مدال داریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار