ترکی در صحن علنی:

سوءمدیریت‌های موجود در وزارت راه، ما را موظف به استیضاح کرده است

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر گفت: سوءمدیریتی که در وزارت راه وجود دارد و عدالتی که در آن نبوده ما را موظف به استیضاح می‌کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبر ترکی نماینده مردم  فریدن و فریدونشهر که به عنوان یکی از نمایندگان استیضاح‌کننده آخوندی در صحن علنی سخن می‌گفت؛ اظهار داشت: خیلی دوستان صحبت می کردند و می گفتند با توجه به اینکه دو تا سه ماه تا پایان دولت باقی مانده چرا باید استیضاح کنیم. در حقیقت بیش از دو سه ماه از عمر دولت باقی مانده و تا روی کار آمدن دولت بعدی ودر دست گرفتن امور هفت ماه باقی مانده است و اگر ما این گونه فکر کنیم نمی توانیم نظارت دقیقی بر کار وزرا داشته باشیم.

وی افزود: چشم ما به هیئت دولت که برای مشغول کردن نمایندگان آمده اند تا کار اصلی شان را انجام ندهند، روشن شده است.

نماینده فریدون شهر، شادگان و بوئین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مدیریتی در وزارت راه و تاخیر پروازهای اخیر در فرودگاه‌های مشهد و اصفهان عنوان داشت: اگر در گذشته هم کارهایی انجام شده عدالت رعایت نشده است. برای مثال در حوزه انتخابیه این جانب مسئله ساخت و ساز جاده‌ای و ریلی  رعایت نشده است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی کارگران ادارات وزارت راه و شهرسازی گفت: کارگران معوقات خود را دریافت نکرده اند و زندگی سختی دارند و
سوءمدیریت‌های موجود در وزارت راه ما را موظف به استیضاح کرده است.
 
ترکی با اشاره به فعالیت شرکت مهاران در بخش ریلی کشور گفت: همین شرکتی که اکنون مدیریت قطار شهری و متروی اصفهان را مدیریت می‌کند قطار بین شهری تبریز مشهد را مدیریت می کرد.

وی با انتقاد از شرکت مهاران در زمینه مدیریت شهری متروی اصفهان تصریح کرد: در آذر ماه 94 سیزده مورد و در مهرماه 44 مورد خطا در مترو شهر اصفهان رخ داده و حتی در یک مورد قطار از مانیتور گم شده است. احتمال اینکه همین دست خطاها در مترو اصفهان رخ دهد بالا است.

انتهای پیام/

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار