هدفمان پیروزی مقابل الفتح است

شیخ ویسی: مدیرعامل استقلال خوزستان به خودش زحمت نداد تا فرودگاه بیاید!

دروازه بان تیم فوتبال اسنقلال خوزستان گفت: مدیرعامل تیم برای اعزام به فرودگاه نیامد و نکته جالب آنجاست که خانه نعمتی نژاد نزدیک فرودگاه است.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمش مقابل الفتح عربستان بیان کرد: دیدار خیلی مهمی در پیش رو داریم و درصدد کسب 3 امتیاز هستیم. تمرینات و آنالیزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمام تلاش مان را می کنیم تا با پیروزی مقابل نماینده عربستان، گام محکمی را برای صعود برداریم. به هرحال تیم ما میزبان این مسابقه است و تلاش می کنیم تا با نمایش خوب و کسب پیروزی از آبرو و حیثیت فوتبال کشورمان دفاع کنیم.

وی درباره مشکلات مالی اظهار کرد: مشکلات مالی همچنان ادامه دارد و هیچ مسئولی به مشکلات ما رسیدگی نمی کند و تا زمان اعزام به عمان نیز هیچ مشکلی حل نشد که واقعا متاسف هستم. زمانیکه به عمان رسیدیم به یک مسافر خانه رفتیم! اما خداراشکر با پیگیری های روشنایی، سرپرست تیم و سید پورموسوی توانستیم به هتل خوبی برویم تا شرایط روحی خوبی برای دیدار مقابل الفتح داشته باشیم. امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود، زیرا ما نیز نماینده ایران هستیم  و تلاش می کنیم تا برای کشورمان نتایج خوبی بدست آوریم.

شیخ ویسی ادامه داد: حتی مدیرعامل تیم برای اعزام به فرودگاه نیامد و نکته جالب آنجاست که خانه نعمتی نژاد نزدیک فرودگاه است اما ایشان به خودشان زحمتی ندادند تا فرودگاه بیایند و روحیه ای به تیم تزریق کنند.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: امیدارم بازی خوبی شود و بتوانیم 3 امیتاز را کسب کنیم. هدفمان این است در شرایط بد مردم خوزستان، هدیه ای به آنها بدهیم تا خوشحال شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار