شیخ ویسی: امیدوارم مشکلات مالی حل شود/ گروه سختی در لیگ قهرمانان داریم

دروازه بان استقلال خوزستان گفت: وضیعت بدی نداریم اما تیم مان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و باید با امکانات خوب به مصاف رقیبان برویم.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ، درباره پیروزی استقلال خوزستان مقابل صنعت نفت بیان کرد: خداراشکر می کنم که توانستیم در دربی خوزستان به پیروزی برسیم و جایگاه خود را در جدول لیگ بهبود بخشیم. صنعت نفت تیم خوبی است و قطعا می تواند در ادامه مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند.

وی افزود: در دقایق اولیه بازی به گل رسیدیم و این موضوع سبب شد تا کمی دفاعی بازی کنیم اما خداراشکر بازی را کنترل و توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

شیخ ویسی در خصوص مشکلات مالی استقلال خوزستان اظهار کرد: وضیعت بدی نداریم اما تیم مان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و باید با امکانات خوب به مصاف رقیبان مان برویم. الجزیره و لخویا تیم های پرقدرتی هستند و قطعا برای شکست ما به میدان می آیند. امیداورم مسئولان به مشکلات ما رسیدگی و تلاش کنند تا آنها بر طرف شود.

دروازه بان استقلال خوزستان در پایان گفت: تیم خوبی داریم و تلاش می کنیم تا با کمک مسئولان و حمایت هواداران نتایج خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار