رییس اتاق اصناف:

شروع فعالیت واحدهای صدمه دیده پلاسکو در پاساژ نور/آمادگی برای اعطای تسهیلات به کسبه زیان دیده

رییس اتاق اصناف از آمادگی برای اعطای تسهیلات و فراهم کردن بسترهای حمایتی برای کسبه ساختمان پلاسکو خبر داد.

شروع فعالیت واحدهای صدمه دیده پلاسکو در پاساژ نور/آمادگی برای اعطای تسهیلات به کسبه زیان دیدهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران در مراسم آغاز فعالیت مجدد واحد صنفی ساختمان پلاسکو در مجتمع نور تهران با اشاره به اینکه اقدامات اولیه برای اسکان کسبه پلاسکو انجام شده و از هم اکنون به بعد قدم های بهتری برای پلاسکویی ها برداشته خواهد شد، افزود: تا زمانی که پلاسکو ساخته شود صاحبان واحدهای صنفی می توانند در این مجتمع فعالیت کنند.

وی ادامه داد:از امروز که کسبه ساختمان پلاسکو رسما کار خود را در مجتمع تجاری نور آغاز کرده‌اند می‌توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده برای آنها استفاده کنند که با معرفی از سوی اتحادیه‌های صنفی مورد نظرشان و اتاق اصناف قابلیت استفاده از این تسهیلات از روزهای آینده وجود دارد.

فاضلیِ ضمن قدردانی از رییس بنیاد مستضعفان برای اسکان کسبه پلاسکو تصریح کرد: طبق وعده رییس سازمان مستضعفان پلاسکو در مدت دو سال، ساخته خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه نگرانی هایی از سوی کسبه وجود دارد که رفع خواهد شد، ادامه داد: حادثه پلاسکو تلخ بود اما می توانیم از آن به عنوان فرصت استفاده کنیم.

وی همچنین خواستار پیشنهاداتی از سوی کسبه پلاسکو برای رونق و پویایی این مجتمع شد و اعلام کرد: از لحظه اسکان اتحادیه‌های مربوطه می‌توانند کسبه را برای استفاده از تسهیلات دولتی معرفی کنند.

فاضلی با اشاره به آمار اعلامی 40 درصدی در ناایمنی بنگاه های صنفی و تجاری گفت: این آمار اصلا مناسب و خوب نیست.

وی بابیان اینکه به منظور حمایت از تولیدات ایرانی فضایی را به نمایشگاه ملی تبدیل می کنیم، افزود: فضای فعلی نمایشگاه ها ی موجود برای اسکان همه واحدهای صنفی کافی نیست به همین دلیل به دنبال نمایشگاه ملی هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار