درودیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آغاز فعالیت کسبه پلاسکو از هفته آینده/فروشندگان پلاسکو موجب پویایی مجتمع نور خواهند شد

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان گفت: تعدادی از کسبه ی پلاسکو به سبب اینکه متراژ واحد های تجاری جدید در مقابل مغازه های پیشین خود اندک است ابراز نارضایتی کرده اند.

مجتبی درودیان رئیس اتحادیه پیراهن دوزان در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت کسبه ی پلاسکو اظهار داشت: عمده ی کسبه واحد های تجاری جدید خود را تحویل گرفته و در حال حاضر مشغول آماده سازی و دکور زنی مغازه هایشان هستند اما در این میان بخش اندکی از کسبه به جهت اینکه مغازه هایشان در گذشته از متراژ بزرگی نسبت به مغازه های مجتمع نور برخوردار بوده ابراز نارضایتی کرده اند و توقع متراژی به همان میزان واحد قبلی خود دارند.

وی با اشاره به اینکه مشکل این بخش از کسبه تا شنبه هفته آینده مرتفع خواهد شد، ادامه داد: به جهت اینکه کسبه به تازه گی مشغول آماده سازی و دکور زنی شده اند شروع بکار فروشندگان پلاسکو از هفته آینده پیش بینی می شود. 

فروشندگان پلاسکو موجب پویایی مجتمع نور خواهند شد

درودیان با بیان اینکه مجتمع نور برای رایانه فروشان آماده و بنا گردیده بود اما بنا به دلایلی کسبه این صنف اقدام به جابجایی به مجتمع نکردند اظهار داشت: موقعیت ساختمان پلاسکو دارای شرایطی بود که بازار برای فروش پوشاک در این سالها مهیا و آماده شده بود اما مغازه داران پلاسکو به سبب تجربه بسیار و بهره مندی از مشتریان فراوان توانایی رونق بخشی و پویایی مجتمع نور تهران را خواهند داشت.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان همچنین افزود: پس از انتشار خبر جابجایی کسبه ی پلاسکو و تحویل واحد های تجاری جدید توسط این افراد قیمت های واحد های مجتمع نور تهران دستخوش تغییر و افزایش قرار گرفته است.

وی در خصوص وام 300 میلیونی که سازمان مربوطه متعهد به پرداخت آن شده اند، تصریح کرد: مغازه داران حادثه دیده پلاسکو توسط اتحادیه های مربوطه معرفی و به همراه یک ضامن واجد شرایط دریافت وام نهایتا با دو هفته تاخیر خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلاسکو ، فروش ، بازار ، شب عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
خرید عید رو باس از اینا کرد شاید ثروتشون برگرده
آخرین اخبار