اصفهان؛

ترافیک ماه پایانی سال در اصفهان مدیریت شود

نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان تقاضادارم تا ترافیک ماه پایانی سال را مدیریت کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول جهانگیری امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تقدیر از اقدامات عمرانی شهرداری اصفهان اظهارکرد: باتوجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز تعطیلات نوروزی، وجود کارگاه‌های عمرانی در سطح شهر زیبنده نیست، بنابراین تقاضامندم کارگاه‌های عملیاتی که رو به پایان است از سطح شهر جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به افزایش ترافیک در روزهای پایانی سال به دلیل ورود مسافران نوروزی افزود: از معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان خواهشمندم تمام قد به میدان آمده تا ترافیک ماه پایانی سال مدیریت شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به رنگ‌آمیزی جداول خیابان‌های سطح شهر توسط شهرداری گفت: انتظار می‌رود این امر به هفته پایانی سال موکول نشود تا از اختلال در تردد و عبور و مرور خودروها جلوگیری شود.

وی عنوان داشت: از کسبه و اصناف بازار اصفهان تقاضامندم با توجه به شرایط خاص اقتصادی مردم، با رعایت انصاف در فروش اجناس شرایطی را فراهم کنند تا ذائقه آنان در ایام نوروز شیرین شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.