کرمانشاه؛

معرفی همایش ملی کار آفرینی و صنایع دستی

معاون اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از معرفی برترین های نخستین همایش ملی کار آفرینی و بازاریابی فروش صنایع دستی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛پروانه حیدری معاون اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : همایش ملی کار آفرینی اولین همایش در این زمینه بود که طی روز جمعه 29بهمن به همت موسسه آموزش عالی  گنجینه هنر و معماری و باهمکاری  اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی  و گردشگری استان کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: مقالات زیادی هم از  استان کرمانشاه و هم سایر استان های کشور  به این همایش ارسال شده بود که تعدادی از آثار مورد تایید به صورت مقالات برتر معرفی و توسط نویسندگان آن ارائه شدند.

 حیدری ادامه داد:از مقالات برگزیده 2مقاله از استان کرمانشاه ؛ یک مقاله از کرمان ، یک مقاله از اصفهان ویک مقاله نیز از استان تهران بود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره شمشاد در کنار این همایش یکروزه خبر دادو گفت:تعداد زیادی  از آثار هنرمندان صنایع دستی نیز به نمایش گذاشته شد و از بین این آثار اثرهایی که خلاقیت و نوآوری داشتند پس از داوری معرفی و تقدیر شدند.

حیدری گفت: در همایش یکروزه کار آفرینی  نیز به مشکلات و مسائل بازار فروش و کارآفرینی صنایع دستی پرداخته شد30 مقاله برگزیده نیز به صورت پوستر چاپ  و در همایش توزیع گردید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.