کرمانشاه؛

ضرورت احداث سالن ۱۵ هزار نفری کشتی در کرمانشاه

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: پیگیری مسئولان برای احداث سالن ورزشی ۱۰ تا ۱۵ هزار نفری کشتی در کرمانشاه ضرورت اساسی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛منصور برزگر عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی آزاد اظهار داشت: استقبال چشمگیر تماشاچیان کرمانشاهی سبب رونق مسابقات جام جهانی کشتی 2017 شده است اما متاسفانه سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه گنجایش تماشاچیان بیشتر را نداشت.

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی آزاد با اشاره به استقبال باشکوه و پرشور مردم کرمانشاه از کشتی گیران این مسابقات گفت: متاسفانه سالن ورزشی امام خمینی (ره) کرمانشاه ظرفیت پذیرش تعداد بیشتری از تماشاچیان علاقمند به این ورزشی پهلوانی را نداشت و‌هم اکنون تعداد زیادی از مردم در پشت سالن منتظر ورود و تماشای این مسابقات هستند.

برزگر با اشاره به ضرورت جدی پیگیری مسئولان استانی برای احداث سالن ورزشی 10 تا 15 هزار نفری کشتی در کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به اینکه اکثر مردم این استان دوستدار این ورزش پهلوانی هستند نیاز جدی است که مجموعه شهرداری، استانداری و مسئولان ائمه جمعه   با در اختیار قرار دادن مقداری از بودجه های دستگاههای خود سالن ورزشی وسیعتری را در این استان احداث کنند.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته نیز که مسابقات جام جهانی بین المللی تختی در استان کرمانشاه برگزار شد، ظرفیت و گنجایش سالن ورزشی آن دوره از مسابقات نیز در همین حدود ظرفیت کنونی بود، بیان کرد: در آن سال نیز از ظرفیت پایین گنجایش سالن انتقاد کردیم و اگر مسئولان مربوطه مقداری اعتبار برای این امر در نظر بگیرند، می توان 50 سالن ورزشی برای جوانان ورزش دوست این استان احداث کرد.

پیشکسوت قهرمانی کشتی در پاسخ به این سؤال کن آیا استان کرمانشاه ظرفیت واقعی برای برگزاری این چنین مسابقاتی و رشد این ورزش پهلوانی را دارد، گفت: مسئولان مربوطه کرمانشاهی تمام تلاش خود را در این رابطه به کار گرفته اند اما ما انتظار داریم که امثال برداران قهرمان زرافشانی و محبی از بین جوانان این استان به زودی پرورش داده شوند اما متأسفانه اکنون این ظرفیت هنوز چندان در استان کرمانشاه وجود ندارد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، ضرورت ، احداث ، سالن ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.