ایلام؛

محکومیت قاچاقچی عراقی لوازم خودرو در مهران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از محکومیتی فردی از اتباع کشور عراق در شهرستان مهران خبر داد که اقدام به قاچاق لوازم یدکی خودرو کرده بود.

محکومیت قاچاقچی عراقی لوازم خودرو در مهران
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛نعمت الله بیرانوند بیان کرد: 27 بهمن گزارشی از سوی گمرک شهرستان مهران مبنی بر کشف مقادیری وسایل یدکی خودرو به عنوان کالای قاچاق از داخل خودروی فردی که تبعه کشور عراق بود و قصد داشت آن را به صورت غیر قانونی به داخل مرز و کشورمان منتقل کند، دریافت شد.
 
وی اظهارکرد: پرونده ای در این زمینه تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت که در جریان دفاعیات متهم و بررسی اوراق پرونده در نهایت تخلف انتسابی احراز و شعبه رسیدگی کننده تعزیرات حکومتی مهران طی دادنامه ای متهم را به 100 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه محکوم کرد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: همچنین با توجه به تمهیدها و اخذ تامین مناسب از جمله ضبط خودرو حامل که با پلاک کشور عراق به صورت موقت مجوز ورود گرفته بود ، مطابق قانون تا وصول جریمه و پرداخت مجازات مقرر در رای صادره توقیف بود که متهم اقدام به پرداخت تمامی جزای نقدی به حساب صندوق دولت کرده و پرونده طی یک روز مختومه شد.
 
تعزیرات حکومتی استان و بویژه در شهرستان مرزی مهران طی سال جاری فعالیت خود را برای رسیدگی به پرونده های قاچاق با توجه به آثار مخربی که بر اقتصاد ملی بر جا می گذارد چند برابر کرده و پرونده های متعددی مورد رسیدگی و خاطیان با جرائم سنگینی روبرو شده اند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.