ایلام؛

برگزاری تظاهرات ضد رژیم آل خلیفه

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری تظاهرات در محکومیت جنایات رژیم آل خلیفه در سرکوب مردم بحرین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت الاسلام علی چراغی پور اعلام کرد: این تظاهرات همگام و همزمان در سراسر کشور و بنا به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جهت محکومیت جنایات ضد بشری رژیم آل خلیفه، آل سعود و استکبار جهانی برگزار می شود.

وی گفت: تظاهرات مردمی در سطح نقاط مختلف استان و بعد از اقامه نماز جمعه این هفته از محل مسجد جامع ایلام تا خیابان فردوسی برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: بی تردید سرکوب قیام مردم بحرین و سلب تابعیت رهبر بزرگ دینی جنبش اسلامی این کشور اقدامی ضد دینی توسط رژیم آل خلیفه بوده که با چراغ سبز استکبار جهانی و حمایت های شوم رژیم آل سعود انجام می شود.

وی تاکید کرد: رژیم آل خلیفه با تشکیل دادگاه های نمایشی در صدد صدور حکم علیه این شخصیت دینی هست که این کار در کنار سایر اقدامات ددمنشانه رژیم آل خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین برای افکار بیدار و به ویژه جهان اسلام و تشیع غیر قابل تحمل است.

چراغی پور خاطرنشان کرد:حضور گسترده مردم در این تظاهرات نمایش عظیمی از همبستگی و حمایت همه جانبه ایرانیان مسلمان از قیام مردم بحرین، علمای مبارز این کشور به ویژه آیت الله شیخ عیسی قاسم است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.