کرمان؛

تعطیلی مدارس کرمان همچنان ادامه دارد

با توجه به شرایط به وجود آمده و خطر سیلاب همچنان مدارس برخی مناطق استان تعطیل اعلام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی برخی مدارس شهرستان های مختلف این استان به علت بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر در روز شنبه 30 بهمن ماه خبر داد.

امید سلاجقه با اعلام این خبر افزود: مدارس شهرستان های عنرآباد، جیرفت، کهنوج، رودبار جنوب، قلعه گنج، منوجان، فاریاب، بم و نرماشیر به دلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر  در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل است.

وی از تعطیلی مدارس شهرستان ریگان و فهرج در تمامی دوره های تحصیلی به علت ورزش شدید باد ، گرد و غبار و احتمال جاری شدن سیل  خبر داد.

سلاجقه تصریح کرد: مدارس دوره ابتدایی شهرستان بافت و مدارس روستایی دوره ابتدای شهرستان رابر نیز به علت بارش باران و آبگرفتگی معابر تعطیل می باشند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بارش شدید برف و باران  در مناطق لاله زار، گلزار و  کوه پنج از توابع شهرستان بردسیر، مدارس دوره ابتدایی را نیز به تعطیلی کشاند.

آقای کاظمی رئیس آداره آموزش وپرورش شهرستان بردسیر هم گفت : مدارسی که در حاشیه رودخانه حنفیه این شهرستان هستند به علت وقوع احتمالی سیل تعطیل اعلام شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار