اصفهان؛

منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هندبال هستیم

تیم هندبال سپاهان با تصمیم محسن طاهری به لیگ برتر بازگشت ولی منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هندبال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و بیتا سبزوار، امروز برگزار می‌شود.

اسماعیل پناهنده در این خصوص گفت: در جلسه‌ای که محسن طاهری، سرمربی تیم هندبال و مدیر‌عامل باشگاه سپاهان با عوامل فدراسیون داشت قرار بر این شد که تا مشخص شدن تکلیف بازی سپاهان با هیأت هندبال مرودشت، سپاهان به لیگ برتر برگردد.

سرپرست تیم هندبال سپاهان ادامه داد: نامه‌ای همراه با فیلم بازی از سوی فدراسیون به فدراسیون جهانی هندبال ارسال شده تا فدراسیون جهانی در خصوص اتفاقات این دیدار تصمیم‌گیری کند، اما هنوز جوابی دریافت نشده است.

وی ادامه داد: به این ترتیب بازی معوقه سپاهان با بیتا سبزوار روز جمعه 29 بهمن‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود و همچنین تیم بانوان سپاهان هم به لیگ برتر باز‌می‌گردد.

در جریان دیدار تیم‌های هندبال سپاهان و هیات مرودشت، گل دقایق پایانی سپاهان مردود اعلام شد و این باشگاه اعلام کرد که تا مشخص شدن حق تیم هندبال بزرگسالان خود و برخورد قاطعانه با داوران، از ادامه حضور در لیگ برتر صرف نظر می‌کند و همه تیم‌های تحت پوشش خود در بخش‌های آقایان و بانوان در همه رده‌های سنی را از لیگ‌های سراسری و استانی خارج کرد.

سپاهان اکنون با 15 امتیاز و یک بازی کمتر، هم‌امتیاز با هیأت هندبال مرودشت چهارم است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.