بیش از 55 میلیون نفر واجد شرایط حضور در انتخابات سال آینده

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در انتخابات سال آینده طبق آمار ثبت احوال کشور 55 میلیون و 936 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛   علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور در نشست ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: طبق آمارهای مرکز آمار ایران 56 میلیون و 966 هزار نفر و طبق آمار ثبت احوال کشور 55 میلیون و 936 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات سال 96 هستند.

علی اصغر احمدی افزود: اختلاف یک میلیونی بین ثبت احوال و مرکز آمار ایران درباره تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات وجود دارد که به زودی آمار دقیق ارائه می شود.

وی تصریح کرد: در استان سمنان نیز ثبت احوال 501 هزار نفر واجد شرایط و مرکز آمار 483 هزار نفر را واجد شرایط برای شرکت در انتخابات 96 اعلام کرده است.

احمدی افزود: مهم ترین نکته در انتخابات سال آینده حضور حداکثری مردم است و باید با توجه به تعداد واجدین شرایط برنامه ریزی برای حضور حداکثری مردم انجام شود.

وی اظهار داشت: مسئولین به عنوان مجریان قانون باید بسترهای مناسب برای شرکت پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند و خود آن ها بدون هیچ گرایشی و به صورت بی طرفانه مردم را برای حضور پرشکوه جذب کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: مسئولان باید توجه داشته باشند چگونه با مردم صحبت می کنند و باید اهمیت مشارکت آن ها در انتخابات را به آنها یادآوری و مردم را آگاه کنند.

وی با اشاره به اقدام های دولت تدبیر و امید در شرایط خاص کشور، تصریح کرد: در سال 90 درآمد دولت 100 میلیارد دلار بوده و در هشت سال دولت نهم و دهم 800 میلیارد دلار درآمد دولت بود، اما دولت یازدهم در چهارسال اخیر 100 میلیارد دلار درآمد داشته است و با این حجم درآمد کارها و فعالیت های چشمگیری انجام داده است.

احمدی افزود: تولید آب سنگین، واردات کیک زرد، تحول در صنعت هسته ای ایران، کاهش وابستگی به نفت، صادرات گاز به کشورهای دیگر، کاهش چشمگیر تورم، برق رسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار، سدسازی و توسعه شبکه ریلی، شماری از دستاوردهای دولت یازدهم است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار