سمنان؛

انتصاب محمودقنبری به عنوان رئیس ستاد انتخابات سمنان

طی حکمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان سمنان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ استاندار سمنان گفت: طی حکمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان سمنان منصوب کرد.

محمدرضا خباز افزود: نظر به تعهد و سوابق تجربی ارزشمند شما و با توجه به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری هر چه باشکوه تر و قانون مدار انتخابات، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان  رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  منصوب می کنم.

وی تصریح کرد: فراهم سازی تمهیدات لازم و ضروری در برگزاری انتخاباتی در شان و تراز مردم  ولایتمدار استان سمنان، انتخاباتی  که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس  برابر قانون و در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش کاملا رعایت شود، وظیفه و ماموریت مهم جنابعالی است که انتظار می رود با هماهنگی اینجانب و با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات و با تلاش مضاعف نسبت به آن اهتمام داشته باشید.

خباز  یادآورشد: ضمنا تمام دستگاه های اجرایی استان نیز بر اساس ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۶۷ مکرر یک قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی حمایت و همکاری لازم را مبذول خواهند داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار