گلستانی جم:مسئولان فدراسیون برای دوندگان ارزشی قائل نمی شوند

پیشکسوت دو و میدانی کشورمان گفت:امیدوارم فدراسیون دو ومیدانی کشورمان بیشتر به دوندگان استقامت و فوق استقامت بها دهد.

روح الله گلستانی جم در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقه دوی ماراتن و نیمه ماراتن مراغه اظهار داشت: این رقابت 20 اسفند با نام "جام رصد خانه مراغه" در باغ شهر مراغه و برای گرامی داشت شهدای این شهر برگزار می شود. باید از زحمات حسن شیرقوی قهرمان ماراتن و نیمه ماراتن کشورمان برای برگزاری این رقابت تشکر کنم.
 
وی درباره مسافت این رقابت گفت: مسافت مسابقه گروه سنی 15 تا زیر 40 سال، 25 کیلومتر است. البته برای بها دادن به پیشکسوتان دو ومیدانی در دو استقامت هم یک رقابت به مسافت 15 کیلومتر درنظر گرفته شده است.
 
 گلستانی جم درمورد جوایز "جام رصدخانه مراغه" بیان کرد: برای نخستین بار در کشور به هر فردی که بتواند مسیر مسابقه را تمام کند، حکم داده می شود. البته به نفرات اول تا سوم یک راس اسب تعلق می گیرد. از طرفی 30 نفر هم جوایز نقدی دریافت می کنند. اسکان و غذا هم بر عهده میزبان است.
 
وی درباره اهداف و نحوه تامین هزینه های این  رقابت بیان کرد: هزینه ها از سوی خیرین و حمایت کنندگان ورزش با همکاری اداره ورزش و جوانان مراغه تامین می شود. هدف ما هم از این رقابت حمایت، تشویق کردن و انگیزه دادن به دوندگان ارزشمند و مظلوم است. امیدوارم فدراسیون دو ومیدانی کشورمان هم بیشتر به دوندگان استقامت و فوق استقامت بها دهد. برهمین همین اساس مسابقه زیر نظر فدراسیون دو ومیدانی کشورمان برگزار می شود. از دبیر فدراسیون هم برای حضور در "جام رصد خانه" مراغه دعوت کرده ایم.
 
مربی دو استقامت و نیمه استقامت کشورمان در پایان تصریح کرد: طبق پیشنهاد شیر قوی و مساعدت مهدی نوایی مدیرکل اداره ورزش و جوانان مراغه قرار است در روز برگزاری این رقابت نشان "شهروندی" شهرستان مذکور و مشاور نوایی به من اعطا شود. جا دارد از زحمات این دوستان تشکر کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار