سوختن مربیان در روابط نامربوط!

مسئولان فدراسیون دو ومیدانی مدت ها است با تصمیمات عجیب خود بسیاری از افراد کارآمد این رشته را کنار گذاشته اند.

سوختن مربیان در رابطه های نامربوط!به گزارش  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،پس از اینکه مجید کیهانی به عنوان رئیس فدراسیون دو ومیدانی انتخاب شد در یک اقدام جنجالی مربیان کارآمد و تاثیرگذار را کنار گذاشت.

وی مربیان کار کشته ای که تاکنون موفق شده بودند ملی پوشان زیادی را آماده کنند به راحتی کنار گذاشت و تصمیم گرفت از افرادی استفاده کند که تجربه مربیان قبلی را نداشتند.نتیجه این اتفاق در مسابقات مختلف اعم از آسیایی و جهانی قابل مشاهده بود.

روح اله گلستانی جم مربی نیمه استقامت دو ومیدانی کشورمان که شاگردانی چون حمید سجادی، محمد جعفر مرادی، حسن شیر قوی را در سال های اخیر در مسابقات آسیایی و المپیک هدایت کرده این روزها با بی مهری مسئولان فدراسیون دو ومیدانی مواجه شده است.

داوود صمیمی هم که ورزشکارانی چون مهدی زمانی،هادی سپهرزاد را به رشته دو ومیدانی معرفی کرد پس از حضور کیهانی در فدراسیون دو ومیدانی با بی مهری وی روبرو شده است.

گلستانی جم: کیهانی جایگاه والا مربیان پیشکسوت را نادیده گرفته است

برهمین اساس سراغ روح اله گلستانی جم مربی دوهای استقامت کشورمان رفتیم که وی به خبرنگار ما گفت: در تمام دنیا این مربیان هستند که با تربیت و آموزش تخصصی خود قهرمانان ارزشمندی را به منظور کسب مدال در میادین بین المللی و افتخار آفرین آماده می کنند.

وی ادامه داد: در کشور ما نیز مربیان زحمت کش، ورزشکاران جوان و آینده دار را به منظور افتخار آفرینی و کسب مدال در میادین بین المللی معرفی می کنند.اما متأسفانه تاکنون در فدراسیون دو ومیدانی همکاری رسمی بین مربیان کاردان و ارزشمند با مسئولان فدراسیون در ماده های مدال آور صورت نگرفته و از تجربیات شان استفاده نشده است.

گلستانی در پایان خاطر نشان کرد: شخص کیهانی به جایگاه ،ارزش کاری مربیان این مرز و بوم اعتقاد چندانی ندارد و توانایی های این مدال آوران را نادیده گرفته است. معتقدم فدراسیون با توجه به اینکه در سال آینده مسابقات معتبر زیادی را در پیش دارد،باید از تجربیات مربیان پیشکسوت به نحو احسن استفاده کند تا بتواند نتایج مفیدی را در این رقابت ها کسب کند.

 صمیمی: کیهانی لیاقت ریاست فدراسیون دو ومیدانی را ندارد

صمیمی مربی دو استقامت کشورمان گفت: به عنوان مربی باید عنوان کنم تاکنون ورزشکاران زیادی را در این سال ها تحویل جامعه دو ومیدانی کشور داده ام. حتی برخی از این دو ومیدانی کاران دارای مدال آسیایی و دانش آموزی جهان هستند.

وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون تنها به برخی از ورزشکاران و مربیان بها می دهند و برای دیگران ارزش چندانی قائل نمی شوند. نکته جالب این که برخی از اعضاء کمیته فنی صلاحیت حضور در بدنه فدراسیون را ندارند. به طور حتم این افراد نمی توانند آینده مناسبی را برای رشته دو ومیدانی در سال های آینده رقم بزنند.

پیشکسوت دو ومیدانی در پایان خاطر نشان کرد: مجید کیهانی لیاقت ریاست فدراسیون دو ومیدانی را ندارد.شک نداشته باشید این فرد به زودی سبب افول و نابودی رشته مدال آور دو ومیدانی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار