اردبیل؛

عملکرد دولت در حوزه شهری شهرستان سرعین چشمگیر است

فرماندار شهرستان سرعین گفت: عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه شهری در شهرستان سرعین چشمگیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، عاطف ناصری با بیان اینکه در 3 سال گذشته در این شهرستان کارهای بزرگی در حوزه عمران شهری انجام شده، فعالیت‌های انجام گرفته را در چهار بخش تشریح کرد.

وی اظهار داشت: در حوزه عمران شهری تحولات بزرگی از جمله سیستم شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه که چندین سال راکد مانده بود با اعتبار نزدیک به 15 میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی 97 درصد صورت گرفته و در حال اجراست.

فرماندار سرعین تصریح کرد: با تکمیل این پروژه عمده مشکلات بهداشتی شهر سرعین بهبود می‌یابد که انتظار می‌رود اوایل سال آتی این پروژه به بهره‌برداری کامل رسیده و آماده واگذاری انشعابات شود.

ناصری گفت: در حوزه ترافیک شهری تکمیل کمربندی سمت غرب شهر و آسفالت‌کاری آن با اعتبار نزدیک به چهار میلیارد تومان که یکی از معضلات اساسی ترافیکی شهر است، انجام شده و تمامی جداول و رفوژهای شهری 70 درصد نوسازی شده است.

وی با بیان اینکه این شهر به عنوان نگین گردشگری معروف است، افزود: اقدامات زیباسازی طرح پیاده‌رو توسط شهرداری و شورای شهر دور چهارم انجام گرفته که با ایجاد هماهنگی‌های لازم و بسترسازی پیاده شهر در سال‌های آینده، جزو برنامه‌های شهری است تا مسافران بتوانند از آب و هوای این شهر به ویژه در شب‌های تابستان بهره‌مند شوند.

وی مهمترین پروژه اجرایی شهری را در حوزه برق یادآور شد و بیان کرد: ساماندهی اساسی شبکه‌های انتقال برق در داخل شهر به صورت خود نگه‌دار انجام گرفته به گونه‌ای که سیمای شهری جذابیت خاصی پیدا کرده و آشفتگی‌های گذشته خطوط شبکه برق مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.