ساری،

کلاهبردار بازاریاب در دام پلیس

کلاهبردار بازاریاب یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در گلوگاه دستگیر شد.

سرهنگ عبدالله رضوانی سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری زیر پوشش شرکت خدمات رایگان امداد خودرو در شهرستان گلوگاه خبر داد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس در شهرستان گلوگاه با عنوان بازاریاب یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات امداد خودرو با ارائه مدارک جعلی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی از مالباختگان دریافتند، متهم به کلاهبرداری با ارائه مدارک جعلی با شیوه های متقلبانه و فريب افراد با وعده خدمات رايگان خودرو از سوی شرکت مذکور به مدت 5 سال از هر متقاضی بیش از یک میلیون و 790 هزار ریال وجه نقد دريافت می کند.

سرهنگ رضوانی افزود: ماموران با دریافت این اطلاعات، متهم به کلاهبرداری به نام ف، ح را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در تحقیقات و بازجويی فنی پليس به بزه انتسابی اعتراف کرد و عنوان داشت وجه دریافتی از متقاضیان را به حساب فردی دیگری واریز می کرد.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ رضوانی به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد کلاهبردار و شیاد باشند و برای دریافت خدمات خودرو به مراکز رسمی و قانونی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.