افزایش ابر، بارشهای رگباری و وزش باد شدید

اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان در خصوص بارش شدید باران همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید در برخی نقاط استان اخطاریه جوی صادر کرد.

رشد ابر، بارشهای رگباری و وزش باد شدید در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، بنا بر این اخطاریه ناپایداری های جوی به صورت رشد ابر، بارش های رگباری، رعدوبرق، وزش باد شدید تا اوایل هفته آینده در استان تداوم دارد و روزهای جمعه و شنبه این شرایط تقویت خواهد شد. 

بنابر پیش بینی اداره هواشناسی ، برای امروز و فردا بارش ملایم و متوسط باران در شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز، زاهدان، میرجاوه، خاش، میرجاوه، بزمان، دلگان، ارتفاعات شمالی ایرانشهر رخ خواهد داد و از روز جمعه تا صبح یکشنبه با شدت گرفتن بارش ها در این شهرستان ها ، احتمال جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن موقتی مسیل ها وجود دارد.  
در این اخطاریه برای نواحی مرکزی استان نیز از پنج شنبه تا شنبه شب ، وزش باد شدید پیش بینی شده است که سرعت وزش باد به حدود 80 تا 90 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. 

در این اخطاریه ، برای محورهای مواصلاتی بزمان-ریگان- بم ، نصرت آباد – بم و زاهدان – خاش طوفان گرد وخاک یا شن و اختلال تردد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار