همدان؛

15 روستای ملایر در خاموشی به سر می برند

مدیر توزیع برق ملایر از خاموشی چراغ 15 روستا در ملایر خبر داد.

15 روستای ملایر در خاموشی به سر می برند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیرحسین بادامی گفت: به دنبال ریزش برف سنگین در ملایر در حوزه برق در سه سطح ولتاژی مشکل داشتیم که در مرحله اول خطوط فشار قوی در ورودی شهرستان دچار مشکل شد و تا بعدازظهر دوشنبه با تلاش خوب شرکت برق و برق منطقه‌ای خطوط انتقال برق‌دار شده و برق فشار قوی وارد شهرستان شد.

بادامی افزود: علاوه بر این تعداد زیادی از خطوط 20 کیلوولتی که در سطح ولتاژ فشار متوسط بودند، پارگی سیم‌های برق در اثر بار سنگین برف، سقوط درختان و در برخی موارد شکسته شدن پایه‌ها را داشتیم و هم‌اکنون نیروهای امدادی مشغول اصلاح این خطوط هستند.

وی ادامه داد: حجم زیادی از شبکه ما دچار خاموشی بود که در 24 ساعت گذشته موفق شدیم سطح ولتاژ فشار متوسط در شهر ملایر را تکمیل کنیم، به استثنای تعدادی از مشترکان ملایر که در لایه فشار ضعیف هستند و کار همچنان ادامه دارد.

وی ضمن تقدیر از اکیپ‌های امدادی استان‌های کرمانشاه، لرستان و شهرستان‌های استان همدان و سایر دستگاه‌هایی که در حوزه مدیریت بحران ورود پیدا کردند، افزود: حجم قابل توجهی از روستاهای ما برق‌دار شده و در حال حاضر 15 روستا خاموش است که روند برق‌رسانی به آنها همچنان ادامه دارد.

بادامی با اشاره به اینکه حجم عمده‌ای از خاموشی‌ها در 24 ساعت گذشته رفع شد افزود: اگر مشکلی به وجود نیاید، حجم بسیار کمی برای روزهای آینده باقی می‌ماند که به‌زودی کل مشکل پیش آمده مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.