ارائه خدمات به افراد شاغل در کارگاه‌های تولیدی و خدماتی

کارشناس مسئول بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان گناوه از ارایه ی خدمات به 893 نفر شاغل در 349 کارگاه تولیدی و خدماتی در این شهرستان خبر داد.

ارائه خدمات به افراد شاغل در کارگاه‌های تولیدی و خدماتی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید یزدانی با بیان اینکه در شهرستان گناوه 893 نفر در 349 کارگاه تولیدی و خدماتی شاغل بکار هستند که به آنان خدمات بهداشتی حرفه ای ارایه می شود، افزود: هر یک از متصدیان این کارگاهها در مرکز بهداشت شهرستان دارای پرونده کارگاهی هستند و براساس برنامه زمان بندی شده این واحدها بازدید و بررسی می شوند.

وی با اشاره به اینکه در جریان بازدیدها، آموزش های لازم در زمینه ایمنی و بهداشت شغلی توسط کارشناسان بهداشت حرفه ای ارایه می شود، اضافه کرد: در 9 ماه امسال 511 نفر از شاغلان در کارگاههای تولیدی آموزش دیدند و 490 نفر از کارگران نیز معاینات شغلی قبل از استخدام و دوره ای را انجام دادند و تعداد 300 تراکت آموزشی با موضوع ایمنی و بهداشت شغلی بین آنان توزیع شد.

یزدانی با اشاره به اینکه هدف و رسالت شبکه بهداشت و درمان حفظ و ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه است، گفت: سلامت نیروی کاری به عنوان یک گروه هدف مهم از بخش مولد اقتصاد جامعه دارای اهمیت بسزایی است که به صورت ویژه مدنظر این شبکه قرار دارد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.