تبریز؛

مهم‌ترین وظیفه حراست مراقبت از سلامت سازمان ها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی مراقبت از سلامت سازمان ها را از مهم‌ترین وظیفه حراست ها دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شبستری در همایش مدیران حراست فرمانداری‌ها و شهرداری‌های تابعه استانداری آذربایجان شرقی، حراست را به مثابه دیده بان یک مجموعه اداری دانست که نقاط خطر و آسیب‌پذیر را در مجموعه شناسایی می‌کند.
وی افزود: نگاه به حوزه حراست، بیش از آن که نگاه امنیتی باشد نگاه پیشگیرانه و تعامل‌ محور است و حراست می‌تواند یک سازمان را از نظر سلامت و خدمت به مردم ارتقا دهد.
وی، مبارزه با فساد اداری را یکی از خواسته‌های به حق مردم دانست و گفت: امروز سرمایه‌های اجتماعی نظام و اعتماد مردم بیشترین لطمه را از فساد در مجموعه‌های اداری می‌خورد که در این زمینه، حراست‌ها وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
شبستری با بیان این که بخشی از فساد، ناشی از ضعف و نبود شفافیت قوانین و ضعف نظارت است، افزود: نگاه به قوانین و مقررات باید مثبت و در جهت خدمت به مردم باشد و این حراست‌ها هستند که باید بر اجرای دقیق قانون و مطابق با منافع مردم نظارت داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: همه باید تلاش کنیم که کار مردم را راه بیندازیم و بدانیم که سنگ‌اندازی بر سر راه مردم، موجب نارضایتی عمومی و ایجاد فساد می‌شود.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از کسانی که همیشه ساز مخالف با دولت می‌زنند، گفت: متاسفانه تفکر رسیدن به هدف با هر وسیله‌ای بر برخی جریان‌ها حاکم شده و این در حالی است که رهبری از دولت و روند خدمت‌رسانی به مردم حمایت می‌کنند.
وی با اشاره به این که دولت یازدهم در شرایط سختی مسئولیت اداره کشور را عهده‌دار شد، گفت: این دولت با وجود مشکلات، دستاوردهای قابل توجهی در بخش‌های مختلف به دست آورد، اما باز هم عده‌ای به دنبال سیاه‌نمایی هستند.
شبستری با بیان این که دولت یازدهم، مظلوم واقع شده است، خاطرنشان کرد: نظام و انقلاب متعلق به همه مردم است و نباید مردم را ناامید کنیم، امیدواریم همه گروه‌ها و جریان‌ها در خط انقلاب، نظام و اطاعت از رهبری و ادامه راه شهیدان و خدمت به مردم باشند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار