کرمانشاه؛

نمایشگاه بهاره یا فروش فوق العاده کدام بهتر است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه برخی از اتحادیه‌های صنفی عقیده دارند که برگزاری نمایشگاه به اصناف لطمه وارد می‌کند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ داریوش جودکی با اشاره به مخالفت برخی اتحادیه‌های صنفی با برگزاری نمایشگاه "بهاره" گفت: برخی واحدهای صنفی پیشنهاد داده اند که فروش فوق‌العاده در سطح بازار جایگزین نمایشگاه بشود که ما نیز این پیشنهاد را به مسئولین بالادست منتقل کردیم.

وی افزود: اصناف عقیده دارند نمایشگاه ها به کسبه‌ای که بیرون از نمایشگاه فعالیت می‌کنند لطمه می زند ، زیرا یک واحد صنفی در طول سال هزینه‌هایی همچون مالیات و بیمه را پرداخت می‌کند به امید اینکه عدم فروش در کل سال را در این یک ماه پایانی سال جبران شود که نمایشگاه کار این کسبه را خراب می کند.

جودکی با بیان اینکه برخی اتحادیه‌ها عنوان می‌کنند که غرفه های این نمایشگاه‌ها چند دست می چرخد و در نهایت با قیمت گزافی اجاره داده می شود گفت:عرضه بیشتر از تقاضا و وجود کالا در مغازه ها، انبار ها و تولیدی‌ها از دلایل دیگر مخالفت اصناف است.

جودکی تاکید کرد: به علاوه اصناف عقیده دارند در این نمایشگاه‌ها تنها اجناس بنجل ارزان قیمت عرضه می شود که از کیفیت لازم برخوردار نیست و بعضی از واحدهای صنفی ضعیف اقدام به توزیع اجناس بی‌کیفیت در نمایشگاه می‌کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار