زنجان؛

ضرورت بستر سازی برای فعاليت سرمايه گذاران بين المللی و داخلی در استان

نقش دستگاه های زيرساختی در تدوين نقشه راه توسعه سرمايه گذاری بين المللی وداخلی اساسی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان؛ مهندس عادل كاظمی مديرعامل شركت توزیع برق زنجان در ديدار مديركل امور اقتصادی و دارايی ضمن ارائه گزارش عملكرد شركت در خصوص بستر سازی های لازم برای فعاليت سرمايه گذاران بين المللی و داخلی گفت : با فعاليت های فنی ومهندسی صورت گرفته در حوزه هوشمندسازی شبكه های توزيع برق به ميزان قابل توجهی خاموشی و تلفات انرژی برق كاهش يافته است.
وی افزود: زنجان در زمينه كيفيت برق و توان ارائه شده به مشتركين در سطح كشور جزو مناطق ايده آل برای فعاليت سرمايه گذاران است.  
کاظمی ادامه داد: برای رسيدن به اين نقطه از وضعيت مطلوب زيرساختی برق از فناوری های نوين از جمله سكسيونر های كنترل از راه دور در 210 منطقه حساس ودوردست استان ، تكنولوژی سرويس و تعمير پست های برق  و خطوط هوايی بدون اعمال خاموشی ، تجهيزات نشت ياب و ترموويژن به منظور آسيب شناسی شبكه وپيشگيری از وقوع هرگونه اتصال و خرابی ، سيستم كنترل وقرائت لوازم اندازه گيری مشتركين سنگين ، كابلی نمودن شبكه های سيمی و دهها طرح ديگر بهره برداری می شود .
وی خاطرنشان كرد: برای توسعه و تكميل نقشه راه توسعه و افزايش قابليت های سرمايه گذاری در استان آمادگی كامل را داريم و با تعامل كارشناسان اين شركت با اداره كل اموراقتصادی ودارايی حاضريم ظرفيت های لازم برای حضور سرمايه گذاران در اين منطقه را مهيا نماييم .


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.