ایلام؛

اختصاص 53میلیارد ریال تسهیلات به توسعه مناطق محروم

مدیرکل امور روستایی استانداری ایلام از اختصاص 53 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه مناطق محروم روستایی در این استان خبر داد.

اختصاص 53میلیارد ریال تسهیلات به توسعه مناطق محرومبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛محمدکریم محمدیاری گفت: این میزان اعتبار به تازگی ابلاغ شده و نرخ سود آن مناسب است.

وی اظهارکرد: این اعتبار برای توسعه زیر بخش های کشاورزی، شیلات، مکانیزاسیون و آبیاری مناطق روستایی در نظر گرفته شده که متقاضیان می توانند با مراجعه و از این تسهیلات استفاده کنند.

محمدیاری توسعه روستاها، فراهم شدن امکانات و تجهیزات مناسب زیر ساختی بخش کشاورزی و همچنین رونق مناطق محروم را از اهداف اصلی اختصاص این تسهیلات نام برد.

محمدیاری بیان کرد: افزایش راندمان کشاورزی، ایجاد فضای کسب و کار در روستا و بهره بری بالا و همچنین جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها از جمله پیامدهای مثبت توجه به مناطق روستایی و محروم بشمار می رود.

وی از متقاضیان خواست که با مراجعه به دفتر روستایی استانداری پیگیر چگونگی دریافت این تسهیلات ارزان قیمت باشند.

اکنون حدود 40 درصد از جمعیت استان در مناطق روستایی و عشایری بسر می برند که نقش مهمی در رونق اقتصادی استان با تولید انواع محصولات کشاورزی و فراورده های پروتینی و دامی دارند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.