اردبیل؛

پرداخت مطالبات معوق 10 ساله ایثارگران، فرهنگیان و بازنشستگان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: مطالبات ایثارگران، فرهنگیان و بازنشتگان 26 دستگاه دولتی استان که در طول 10 سال گذشته معوق شده بود به مبلغ نزدیک به 100میلیارد تومان در دولت تدبیر وامید پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مجید خدابخش افزود: مطالبات معوق ایثارگران و جانبازان استان که از 10 سال پیش معوق شده بود به مبلغ 35میلیارد و 200میلیون تومان، در دولت تدبیر و امید پرداخت شد.

وی همچنین از پرداخت 47میلیارد تومان بابت مطالبات فرهنگیان و 15 میلیارد تومان نیز بابت پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان 26 دستگاه دولتی استان خبر داد و گفت: دولت تدبیر و امید علیرغم مشکلات مالی و بی پولی توانست نزدیک به 100میلیارد تومان مطالبات معوق ایثارگران ،فرهنگیان و بازنشستگان استان اردبیل را پرداخت نماید.

استاندار اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید اقدامات و خدمات قابل توجهی انجام داده است و فرمانداران و بخشداران در تبیین آن از ظرفیت فضای مجازی و روابط عمومی ها بیشتر استفاده کنند.وی افزود: البته برخی مطالبات و درخواست هایی هم وجود دارد که در چهارچوب قانون پیگیری میشود و درخواست نماینده مستقل مجلس شورای اسلامی برای برخی شهرستان های استان و ایجاد بندر خشک در شهرستان های مرزی استان علاوه بر بخش اصلاندوز از آن جمله است.

خدابخش در بخش دیگری از سخنان خود بر قانون مداریو احترام به قانون در برگزاری انتخاباتدوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید و ابراز امیدواری کرد: با تجارب ارزنده ای که فرمانداران و بخشداران استان در جریان برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کسب کرده اند شاهد برگزاری باشکوه، سالم و پرشور انتخابات خرداد 1396 باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.