رحمتی: فغانی را دوست دارم/به حسینی گفتم چرا با نامردی می زنی!

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: سید جلال حسینی دوست خوب من است که 5 سال در تیم ملی هم‌ اتاق بودیم اما او با آرنج به پشت من زد و من هم فقط به او گفتم چرا با نامردی می‌زنی.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛سید مهدی رحمتی پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال در دربی 84 اظهار داشت: از هواداران‌مان که امروز به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. آنها در شرایط سخت همیشه پشت ما بوده‌اند و خوشحالم که به قولی که سال گذشته پس از باخت مقابل پرسپولیس به آنها داده بودم، عمل کردم.

وی ادامه داد: امروز باید 3 بر یک می‌بردیم اما یکسری اتفاقات دست به دست هم داد که پرسپولیس گل دوم را هم بزند. سید جلال حسینی دوست خوب من است که 5 سال در تیم ملی هم‌اتاق بودیم اما او با آرنج به پشت من زد و من هم فقط به او گفتم چرا با نامردی می‌زنی.آیا این ناسزا است؟

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: اگر به گل دوم پرسپولیس نگاه کنید، متوجه خواهید شد این گل صددرصد خطا بود. من علیرضا فغانی را دوست دارم و نمی‌خواهم در مورد او صحبت کنم چون می‌دانم او در فینال المپیک و جام باشگاه های آسیا قضاوت کرده که من هیچ وقت نمی‌توانم به آنها برسم اما بهتر بود که روی گل دوم پرسپولیس، اول جلال حسینی و بعد من را اخراج می‌کرد.

رحمتی خاطرنشان کرد: در اواخر مسابقه می‌خواستم به سبک پرسپولیسی‌ها وقت تلف کنم! اما طارمی آمد که به جان بچه‌هایت از روی زمین بلند شو و من هم قبول کردم.

وی با انتقاد از گزارش عادل فردوسی‌پور گفت: عادل را دوست دارم چون چند سال است با او رفیق هستم اما خواهش می‌کنم خارج از گرایش‌های رنگی گزارش کند. بهتر است فردوسی‌پور به دنبال نبش قبر نگردد و اگر واقعاً عادل است صحنه گل دوم پرسپولیس را در برنامه‌اش نشان دهد. فغانی داوری است که دوست دارد در چنین بازی‌هایی کارت زرد و قرمز نشان دهد. 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های سید جلال حسینی که گفته رحمتی پس از اخراج به وسط زمین آمد و به همه توهین کرد، گفت: او رفیق و هم‌اتاق من بود و هر چه بگوید، دستش درد نکند، از این به بعد یک سوت به سیدجلال حسینی بدهند تا او هم قضاوت کند!

رحمتی درباره دروازه‌بانی سید مجید حسینی پس از اخراج او از زمین تأکید کرد: این را از سرمربی تیم بپرسید چون من هیچ نقشی در آن نداشتم. منصوریان صلاح دید که حسینی در دقایق پایانی جای من بازی کند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما خوشحالی خارج از عرف انجام ندادند. سال گذشته هواداران ما با باخت مقابل پرسپولیس تحقیر شدند و با این پیروزی تا حدی توانستیم آن باخت را جبران کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
درود بر عقاب
آخرین اخبار