نامجو مطلق: بازی هجومی خوبی بود

پیشکسوت استقلال تهران گفت: سال ها بود که چنین بازی با فاکتور هجومی ندیده بودیم.

نامجو مطلق: بازی بسیار خوبی بودمجید نامجو مطلق پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص پیروزی آبی‌پوشان تهرانی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و در چند سال اخیر هیچ‌گاه بازی با این فاکتورهای تهاجمی را مشاهده نکرده بودیم و هر دو تیم سطح بالایی از توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: شاگردان منصوریان با وجود دریافت یک گل زود هنگام توانستند خیلی زود خود را به شرایط بازی برگردانند و با استفاده از غیبت کمال کامیابی‌نیا به راحتی بازی یک هیچ باخته را به دو یک تبدیل کردند. نبود هافبک تدافعی سرخپوشان ضربه مهلکی بر پیکره این تیم وارد کرد و حسین ماهینی به هیچ وجه نتوانست جانشین خوبی برای کامیابی‌نیا باشد. در این بازی استقلال به خوبی عرصه را در میانه میدان بر پرسپولیس تنگ کرد و باعث شد بازیکنان پرسپولیس رو به جناحین بیاورند و آبی‌پوشان تهرانی به علت وجود دو مدافع سر زن در میانه خط دفاعی توانستند به راحتی حملات پرسپولیس را دفع کنند. 

بازیکن سابق باشگاه استقلال بیان کرد: امروز علی منصوریان به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود و توانست تمامی مهره‌های هجومی این تیم را خلع سلاح کند. وی با انجام تعویض‌های به جا نبض بازی را به دست گرفت خصوصا زمانی که خسرو حیدری که کمی خسته به نظرمی‌رسید از زمین خارج کرد و یک بازیکن تازه نفس را وارد زمین کرد.

نامجو مطلق در پایان در خصوص درگیری کاپیتانهای دو تیم خاطر نشان کرد: این حرکات به هیچ عنوان در فوتبال ما زیبنده نیست اما مهدی رحمتی توانست با تدبیر خود زمان بازی را یه سود استقلال بکشد و با این حرکات توانست نوار حملات پی در پی سرخپوشان پرسپولیس را پاره کند. البته بنده این حرکات را تایید نمی‌کنم اما این در گیری به سود استقلال بود.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار