کرمان؛

افتتاح 17 هزار میلیارد ریال پروژه همزمان با سفر رئیس جمهوری به کرمان

سرپرست سازمان صنعت و معدن استان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهوری به کرمان 17 هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح خواهد شد.

17 هزار میلیارد ریال پروژه همزمان با سفر رئیس جمهوری به کرمان افتتاح می‌شود به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   مهدی حسینی نژاد سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از اعضای هیات دولت به استان کرمان 17 هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: طرح شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با تولید آهن اسفنجی و با ظرفیت 16 میلیون تن و سرمایه گذاری چهار هزار و 700 میلیارد ریال و فراهم کردن زمینه اشتغال برای 545 نفر از جمله این طرح های قابل افتتاح است.

وی بیان کرد: طرح شرکت فولاد سیرجان ایرانیان با تولید محصول گندله آهن با ظرفیت 2.5 میلیون تن و سرمایه گذاری پنج هزار و 200 میلیارد ریال با حضور رئیس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه در هفته جاری به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: طرح شرکت فولاد سیرجان ایرانیان زمینه اشتغال را برای بیش از 390 نفر فراهم کرده است.

وی یکی دیگر از طرح های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهوری به کرمان را طرح ملی مس ایران (پالایشگاه خاتون آباد) عنوان کرد و افزود: این طرح با تولید مس کاتد برابر با 200 هزار تن با سرمایه گذاری پنج هزار و 470 میلیارد ریال زمینه اشتغال را برای 100 نفر فراهم خواهد کرد.

حسینی نژاد اظهار کرد: خط تولید 600 هزار تنی کنستانتره شرکت فکور صنعت با سرمایه گذاری بیش از یکهزار و 450 میلیارد ریال و اشتغال برای 190 نفر از دیگر طرح های قابل افتتاح است.

وی از طرح های افتتاحی در سفر رئیس جمهوری و هیات همراه به استان کرمان را افتتاح طرح شرکت بابک مس ایرانیان با تولید لوله های مسی ذکر کرد و گفت: شرکت بابک مس ایرانیان با تولید 12 هزار تن لوله مسی و با سرمایه گذاری بیش از یکهزار و 100 میلیارد ریال و اشتغال برای 125 نفر افتتاح خواهد شد.

وی با تشریح اقدامات انجام شده صنعتی و معدنی در دولت تدبیر و امید عنوان کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی، فراهم کردن زمینه اشتغال در حوزه صنعت، معدن و بازرگانی و افزایش توان بخش خصوصی از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه است.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.