ساماندهی و تجهیز آزمایشگاه ها از اولویت‌های اصلی دانشگاه خوارزمی در سال آینده

معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی درباره‌ اولویت‌ها و برنامه‌های این دانشگاه در حوزه پژوهش گفت: ساماندهی و تجهیز آزمایشگاه ها از اولویت‌های اصلی دانشگاه خوارزمی در سال جدید است.

محمدحسین مشهدی زاده معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: باتوجه به تحریم ها و نبود بودجه های ارزی متاسفانه در هشت سال گذشته تجهیزات آزمایشگاهی این دانشگاه نوسازی نشده بود.
 
وی ادامه داد: تلاش می کنیم با ساماندهی امکانات و تجهیزات پیشرفته مورد نیاز رشته های مختلف در دانشگاه، امکان بهره وری بهینه از امکانات موجود را فراهم سازیم.

معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی بیان کرد:باید امکانات پژوهشی برای دانشجویان فراهم شود و نمی توان دانشجویان را برای تحقیق به آزمایشگاه های خارج از دانشگاه ارجاع داد.
 
معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: برنامه دانشگاه خوارزمی در سال 96 تعامل بیشتر با سایر دستگاه‌ها برای کاربردی‌تر کردن علم و مساله‌ محور شدن پژوهش‌هاست.
 
وی بیان کرد: بنابراین باید به دنبال این باشیم که پژوهش‌های کاربردی را مبنای کار خود قرار دهیم و در سال آینده این تجهیزات آزمایشگاهی نوسازی شود.
 
مشهدی زاده یادآور شد: نیاز و وظیفه اصلی دانشگاه این است که در سال 96 تا حد امکان در حدی که شرایط فراهم باشد و بودجه مورد نیاز تامین شود، بتوانیم امکانات داخل را مدیریت کنیم و نیروها و امکانات دانشگاه را به سمت حرکت در مسیر اقتصاد دانش‌بنیان سوق دهیم.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار