تمامی ادارات جزیره خارگ در آماده‌باش

بخشدار ویژه خارگ گفت: به تمامی ادارات مستقر در جزیره خارگ آماده باش لازم داده شده است و باید گزارشات خسارات احتمالی را سریعا به بخش ویژه خارگ برای تصمیم‌گیری و ارائه گزارش به مقامات استانی ارسال کنند.

تمامی ادارات جزیره خارگ در آماده‌باش
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود رضایی در نشست مدیریت بحران جزیره خارگ با بیان اینکه خارگ یکی از نقاط مهم و حیاتی کشور هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ استراتژیک است، اظهار کرد: پس باید با برنامه ریزی های مدون و تشکیل کارگروه های متعدد در سطح بخش ویژه خارگ تمامی جوانب نگهداری و حفاظت از این جزیره دیده شود و یکی از نکات مهم مدیریت در زمان بحران در این جزیره است.

وی با اشاره به اینکه تمامی مدیران بخش ویژه خارگ باید آمادگی لازم طی روزهای آتی برای مقابله با بحران‌های احتمالی را داشته باشند، افزود: به تمامی ادارات مستقر در جزیره خارگ آماده باش لازم داده شده است و باید گزارشات خسارات احتمالی را سریعا به بخش ویژه خارگ برای تصمیم‌گیری و ارائه گزارش به مقامات استانی ارسال کنند.

رضایی تصریح کرد: مقرر شده تا شهرداری و مدیریت عملیات عمومی نسبت به تخلیه و پاک‌سازی فوری نخاله‌های موجود در شهر و در مسیر کانال‌ها و همچنین هرس کردن درختان در معابر سطح جزیره و جمع‌آوری آنان با قید فوریت اقدام کنند.

بخشدار ویژه خارگ یادآور شد: به پایگاه امداد و نجات، جمعیت هلال احمر جزیره خارگ و بیمارستان خلیج فارس آماده‌باش کامل داده شده تا در صورت نیاز تدابیر لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.