قزوین؛

148 واحد تولیدی آماده دریافت تسهیلات

استاندار قزوین گفت : 148 واحد تولیدی قابلیت دریافت تسهیلات رونق تولید را دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان افزود : به مدیران واحدهایی که مدارک خود را ارائه بدهند، تسهیلات لازم پرداخت می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه این موضوع از سوی روسای بانک ها در حال پیگیری است ، تاکید کرد : گزارش پیگیری ظرف 48 ساعت آینده به استانداری قزوین اعلام شود.

همتی افزود: 108 پرونده نیمه‌تمام مربوط به واحدهای تولیدی وجود دارد که باید در هفته جاری مدارک متقاضیان گرفته شود و پایان هفته گزارشی از عملکرد و پیشبرد فعالیت های انجام شده ارائه شود.

وی اضافه کرد: نگهداری مبلغی از مبلغ مورد نظر برای پرداخت به واحدهای تولیدی برخلاف مصوبه بانک مرکزی است و واحدهای تولیدی برای پرداخت اقساط یک سال پس از دریافت تسهیلات مهلت دارند.

استاندار گفت : اولویت پرداخت تسهیلات برای مشاغل متوسط و کوچک است که در سامانه بهین‌یاب ثبت می‌شود .

همتی افزود : مدیران عامل بانک های استان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی باید اختیار لازم داشته باشند و هر پرونده ای موکول به اخذ اجازه از تهران نشود.

وی اضافه کرد : به منظور جلوگیری از وقفه در پرداخت تسهیلات، رؤسای بانک‌ها باید پیگیر پرداخت تسهیلات مورد نظر به واحدهای تولیدی باشند و در صورت نیاز در هفته چند بار به تهران رفته و پیگیر پرونده‌های پرداخت تسهیلات شوند.

دبیر کارگروه تسهیل و رنق تولید استان هم در این جلسه از پرداخت بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات روتق تولید به ۹۶۸ واحد تولیدی  خبرداد.

علی پر زحمت افزود: از کل واحدهای ثبت نام شده در سامانه بهین یاب ۹۶۷ مورد با سهم 2.47 درصد مربوط به حوزه جهاد کشاورزی و یک هزارو ۱۴۹ مورد با سهم ۶ درصدی مربوط به حوزه صنعت است .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار