مختار طی تذکری در صحن:

مسئولان بی‌کفایت ملی و استانی به مردم خوزستان ظلم می‌کنند/دولت باید از مردم عذرخواهی کند

عضو مجمع استان خوزستان گفت: مسئولان بی‌کفایت ملی و استانی به مردم استان خوزستان ظلم می‌کنند چرا رئیس جمهور این موضوع را جدی نمی‌گیرد؟!

مسئولان بی‌کفایت ملی و استانی به مردم خوزستان ظلم می‌کنند/دولت باید از مردم عذرخواهی کند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلیل مختار عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان طی تذکری در صحن علنی امروز (یکشنبه 24 بهمن ماه) خطاب به مطهری نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از جلسه را برعهده داشت گفت: بر اساس بند هفت ماده 49 هر یک از کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌تواند طبق موارد پیش‌ آمده در کشور گزارشی در مجلس ارائه کند.

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به بحران استان خوزستان شاهد این قضیه در مجلس نبودیم.

نماینده مردم آبادان تاکید کرد: مردم استان خوزستان همگی ولایت‌مدار،‌ عاشق‌ نظام و ولایت هستند و مظهر پایداری در هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند.

مختار با بیان اینکه مهمترین منبع ثروت کشور مانند آب، صنعت، تجارت، نفت، گاز و ... در استان خوزستان وجود دارد، افزود: چرا مردم با وجود این همه ثروت چند روز در بحران بی‌آبی، برق و محروم از وسایل ابتدایی زندگی هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان ادامه داد: مردم این استان بعد از جنگ هشت ساله مشکلات آب، بیکاری،‌ آسیب‌های اجتماعی،‌ آلودگی و ریزگردها برای عشق به نظام تحمل کرده‌اند اما مسئولان بی‌کفایت ملی و استانی به این مردم ظلم می‌کنند.

وی تاکید کرد: چرا رئیس جمهور مشکلات مردم استان خوزستان و بحران این منطقه را جدی نمی‌گیرد و به بی کفایتی مسئولان خاتمه نمی‌دهد؟!

مختار اظهار داشت: دولت باید به خاطر بی‌کفایتی از مردم عذر خواهی کرده و با تشکیل جلسه هیئت دولت در استان خوزستان به مشکلات این منطقه خاتمه دهد.

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس در پاسخ به تذکر مختار گفت: شما به ماده 49 استناد کردید و این ماده می‌تواند در مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خوزستان ، مختار ، ثروت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار