تبریز؛

اختصاص 60 میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی

فرماندار شهرستان اهر از اختصاص 60 میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی در روستاهای شهرستان اهر در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عابدی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: در تمامی روستاهای شهرستان اهر حداقل یک طرح عمرانی در بخش های طرح هادی، برق رسانی، گازرسانی و آسفالت اجرا می شود.
وی افزود: از روستائیان نیز انتظار داریم جهت تسریع در اجرای طرح های عمرانی از جمله طرح های هادی و آسفالت راهها مشارکت داشته باشند.
فرماندار شهرستان اهر گفت: در جهت ایجاد اشتغال در شهرستان اهر و حل مشکل بیکاری، طرح های مختلفی در قالب اقتصاد مقاومتی در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی و طرح های کوچک در حال اجراست که با تحقق آنها تا حدودی مشکل بیکاری حل خواهد شد.
وی همچنین از آغاز احداث نیروگاه بادی در منطقه سامبران برای تولید برق 500 مگاواتی در سال آینده خبر داد و افزود: تمامی مقدمات احداث این نیروگاه انجام شده است و تا پایان سال به مناقصه خواهد رفت.
فرماندار شهرستان اهر گفت: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان اهر از نعمت گاز و 99 درصد روستاها نیز از برق بهره مند هستند.
عابدی همچنین با اشاره به آغاز فعالیت ستاد انتخابات از اسفندماه در شهرستان اهر گفت: علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری  و شوراهای شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز در شهرستان اهر برگزار خواهد شد که عزم مسئولان برگزاری انتخابات، بی طرفی خواهد بود.
در این جلسه امام جمعه شهرستان اهر نیز خواستار توجه بیش از پیش  به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و به خصوص در ادارات شد.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده گفت: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات اجتماعی و اخلاقی حل خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به دهه فجر و فرا رسیدن 22 بهمن افزود: مردم ایران بار دیگر در 22 بهمن امسال نشان خواهند داد همچنان حافظ انقلاب اسلامی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و به گستاخی های اخیر رئیس جمهور آمریکا نیز جواب محکمی خواهند داد.
حجت الاسلام حاجی زاده از مسئولان نیز خواست موقعیت به دست آمده برای ارایه خدمت به مردم را غنیمت بشمارند و تا حد توان از هیچ کاری دریغ نکنند.
گفتنی است :در این جلسه احمد نیک نفس نیز به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی اهر معرفی شد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.