تبریز؛

بهره‌برداری از ۱۵۰۰ طرح عمرانی در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی از افتتاح یک هزار و 500 پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان در دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده در آیین افتتاح 148 پروژه گازرسانی به روستاهای استان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، افتتاح بیش از یک هزار و 500 پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان را افتخاری برای هم استانی‌ها برای بهره‌مندی از خدمات دولت برشمرد و گفت: تلاش مجموعه دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسانی مطلوب در حوزه وظایف برای رضایتمندی مردم است.
وی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی را یکی از سازمان‌های موفق در اجرای پروژه برشمرد و افزود: خوشبختانه با تدبیر به موقع شرکت گاز استان و تلاش شبانه‌روزی پرسنل این نهاد شاهد پایداری گاز در سردترین روزهای سال بودیم که این امر نشان از همت و تلاش پرسنل خدوم این سازمان دارد.
جبارزاده افزود: نیت خدمت صادقانه و خدمتگذاری به مردم باعث شده که با وجود کمبود اعتبارات با حرکت جهادی پروژه‌های استان پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
وی با اشاره به اعلام شرکت گاز استان مبنی بر هزینه کرد 630 میلیارد تومان در سه سال گذشته برای پروژه‌های گازرسانی استان گفت: این رقم بیشتر اعتبارات عمرانی کل استان می‌باشد که نشان از اهتمام مسؤولان شرکت گاز برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در اقصی نقاط استان است.
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر پروژه‌های گازرسانی استان آذربایجان‌شرقی شامل گازرسانی به 148 روستای استان، افتتاح فاز اول خط انتقال 16 اینج اهر-ورزقان منشعب از خط ارمنستان به طول 40 کیلومتر و افتتاح ساختمان شرکت گاز شهرستان اهر با زیربنای 3 هزار و 400 متر مربع، افتتاح مرکز امداد مکانیزه شهرستان با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، معاون عمرانی استاندار و مسؤولان شهرستان همزمان به‌صورت ویدئو کنفرانس پروژه‌های گازرسانی در شهرستان ورزقان و میانه نیز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار