کشف بسته‌ای مشکوک در متروی منطقه‌ای حساس در هالیوود

کشف یک بسته مشکوک در ایستگاه متروی منطقه هالیوود در لس آنجلس آمریکا منجر به تعطیلی چند ساعته آن شد.

کشف بسته مشکوک در متروی منطقه‌ای حساس در هالیوودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی آوی ویتنس نیوز نوشت: کشف یک بسته مشکوک در ایستگاه متروی هالیوود منجر به تعطیلی چند ساعته آن ایستگاه و معطلی مسافران مترو در سراسر این منطقه شد.

در این پایگاه اینترنتی آمده است: چند ساعت پس از کشف یک بسته مشکوک در ایستگاه مترو در قلب هالیوود در روز جمعه که موجب تعطیلی ایستگاه رد لاین و خیابان‌های اصلی اطراف آن شد، وضع عادی اعلام شد.

حدود ساعت 4:30 بعد از ظهر به وقت محلی، وجود یک کوله پشتی سیاه رنگ بر روی ریل های ایستگاه مترو هالیوود-هایلند، دقیقا زیر منطقه مهمی در هالیوود، گزارش شد.

به گفته مقامات مترو، پس از آن، ایستگاه های یونیورسال- استودیو سیتی و هالیوود-وسترن نیز به طور موقت تعطیل شدند و همین مسئله موجب شد تا مسافران در ایستگاه های دیگر سراسر این شهر گرفتار شوند.

مسافران گفتند به مدت یک ساعت و نیم منتظر مانده بودند تا بالاخره اتوبوس هایی آنها را سوار کردند و بیش از سه ساعت بعد آنها را به ایستگاه رد لاین رساندند. 

تیم خنثی‌سازی بمب کلانتری منطقه لس آنجلس، آن منطقه را تخلیه کرد و رفت و آمد خودروها را در هر دو مسیر بلوار هالیوود متوقف کرد. 

به علاوه، ساختمان های معروفی مانند سالن های تئاتر ال کپتین (El Capitan) و تی سی ال چاینیز (TCL Chinese) نیز تخلیه شدند و تکنسین های سازمان حمل و نقل شهری و معاونان کلانتری آن منطقه و تیم خنثی‌سازی بمب برای تحقیق به داخل تونل مترو رفتند.

در ساعت 6:45 بعد از ظهر، تیم خنثی‌کننده بمب وضع عادی اعلام کرد و معاون کلانتر با یک کیف بزرگ از ایستگاه خارج شد.

مقامات تلاش کردند صحنه را پاکسازی کنند و رفت و آمد خودروها دوباره مثل همیشه از سر گرفته شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار