کرمان؛

برپایی تورهای گردشگری بم در تعطیلات نوروز 96

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بم گفت: تورهای گردشگری بم، ریگان، فهرج و نرماشیر به مناسبت تعطیلات نوروزی برپا می‌شود.

برپایی تورهای گردشگری بم در تعطیلات نوروز 96به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  عباس زورونی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بم صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان با اشاره به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن اظهار داشت: ما ادعا داریم که بم قدمتی 6 هزار ساله دارد و گواه آن ارگ تاریخی است، لذا باید در نوروز امسال استقبالی بی‌نظیر از میهمانان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در سال جاری برنامه‌های متعددی داریم که از جمله می‌توان به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، اجرای موسیقی سنتی، استقرار سیاه چادر عشایری و برگزاری شترسواری و اسب‌سواری در مقابل ارگ و اجرای سفره هفت در نقاط مختلف شهرستان اشاره کرد.

زورونی ابراز داشت: استقرار راهنمایان گردشگری، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و کتاب و پخش مستند جاذبه‌های طبیعی و گردشگری در ارگ تاریخی بم از دیگر برنامه‌های شهرستان بم در نوروز 96 است.

وی عنوان کرد: در سال‌های گذشته برای بازدید مسافران نوروزی از همه جاذبه‌های گردشگری شرق استان کرمان تورگردانی داشتیم و امسال هم با فرمانداری‌های ریگان، فهرج و نرماشیر هماهنگی لازم انجام می‌شود.

رضا رحیم‌نژاد بخشدار مرکزی بم نیز با اشاره به تکمیل باند دوم جاده بم -کرمان در چند روز آینده اظهار داشت: در حال فراهم کردن امکانات برای استقبال باشکوه از مسافران نوروزی در ورودی شهرستان هستیم.

وی عنوان کرد: آماده‌سازی ورودی روستاهای ابارق و خواجه نظام شامل احداث سرویس بهداشتی در مسجد حاشیه جاده ابارق و در پارک خواجه نظام در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار