زاهدان؛

اعطای بیش از 18 میلیارد وام کارگشایی توسط کمیته امداد سیستان وبلوچستان

امسال ۱۸ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال وام کارگشایی به صورت قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان و اقشار مستمند ‌قرار گرفت‌.

اعطای بیش از 18 میلیارد وام کارگشایی توسط کمیته امداد سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۱۸ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال وام کارگشایی  و ۲۵ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال از جانب صندوق قرض‌الحسنه امداد به صورت قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان و اقشار مستمند ‌قرار گرفت‌.

رضا شهرکی افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد تحت نظارت بانک مرکزی آغاز به فعالیت کرده و به صورت مستقل در زمینه‌هایی از جمله جذب سرمایه و سپرده خیران در قالب قرض‌الحسنه، کاهش زمان انتظار دریافت خدمات نیازمندان، شناسایی دقیق و ارائه تسهیلات و ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه در حال خدمت‌رسانی به جامعه هدف و اقشار نیازمند است.
 
وی گفت: از ابتدای سال تاکنون در پی راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد سیستان و بلوچستان، 1800 نفر از مردم استان به ارزش بیش از 380 میلیون ریال در این صندوق سپرده‌گذاری کرده‌اند.

شهرکی ادامه داد: معرفی افراد برای پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان در جهت ایجاد اشتغال، هزینه‌های ازدواج، مسکن، کمک هزینه تحصیلی، به عهده مدیریت‌های کمیته امداد سطح استان است و به تدریج وام‌های پرداختی در صندوق قرض‌الحسنه امداد ثبت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: خیران و جامعه هدف کمیته امداد می‌توانند در صندوق قرض‌الحسنه امداد از امکانات سیستم بانکی از جمله استفاده از دستگاه‌های ATM و POS، درگاه‌های اینترنتی و سایر امکانات جهت دریافت و پرداخت بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: همچنین خیران با افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه در صندوق قرض‌الحسنه امداد می‌توانند مشخص کنند سپرده آن‌ها در چه محلی مصرف شود.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار