کرمان؛

ایجاد 26هزار شغل در کرمان

استاندار کرمان گفت: در 9 ماهه سال جاری 26 هزار شغل ایجاد شده و امیدواریم تا پایان امسال حدود 36 هزار نفر مشغول به کار شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رزم حسینی عصر امروز در آیین بهره‌برداری از کارخانه نورد 500 هزار تنی بردسیر با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از حضور باشکوه مردم فداکار و وفادار استان کرمان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی می‌کنم.

وی بیان داشت: سفر دو روزه رئیس مجلس شورای اسلامی به استان کرمان با برنامه‌هایی ازجمله نشست مشترک اقتصاد مقاومتی و شورای اداری، کلنگ‌زنی پالایشگاه پلاسمای انسانی کرمان و سخنرانی در آیین 22 بهمن همراه بود.

استاندار کرمان ادامه داد: در سال جاری 3 هزار و 540 واحد تولیدی در استان کرمان یک هزار و 177 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

رزم‌حسینی اضافه کرد: 309 جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استان کرمان برگزار شده است و استان کرمان رتبه نخست جذب تسهیلات آبیاری تحت فشار را در سال گذشته کسب کرد.

وی ابراز داشت: اثرات برجام در اقتصاد استان کرمان مشهود است و بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون دلار تامین مالی برای پروژه‌های صنعتی استان کرمان از منابع خارجی صورت گرفته است و بزرگترین قرارداد فولادی به زودی در کرمان منعقد می‌شود.

استاندار کرمان از افزایش اشتغال در دولت تدبیر و امید خبر داد و افزود: در حالی که در سال 92 شاهد اشتغالزایی 22 هزار و 9 نفر بودیم در 9 ماهه سال جاری 26 هزار شغل ایجاد شده و امیدواریم تا پایان سال جاری حدود 36 هزار نفر مشغول به کار شوند و دفترچه بیمه دریافت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار