این انقلاب، انقلابی نیست که با توطئه و فتنه شکست بخورد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این انقلاب، انقلابی نیست که با توطئه و فتنه شکست بخورد.

این انقلاب، انقلابی نیست که با توطئه و فتنه شکست بخوردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت:روز افتخار آفرین 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم و از این عرصه نمایش ایثارگری شما مردان و زنان متدین نیز سپاسگزار هستیم.

وی افزود: این انقلاب، انقلابی نیست که با توطئه و فتنه شکست بخورد و از میان برود، انقلاب ها بر سه قسم هستند؛ انقلاب زمانی در نطفه خفه می‌شود؛ با تحلیل شعارهای دوران انقلاب شاهد هستیم که مردم در صحنه حاضر می‌شوند و اجازه نمی‌دهند انقلاب در نطفه خفه شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: مردم ما سبب شدند دشمن نتواند انقلاب را در نطفه خفه کند؛ نوع دوم انقلاب، انقلابی است که به ثمر می‌نشیند و به پیروزی می‌رسد اما دچار ارتجاع می‌شود و در تاریخ نمونه‌هایی از این مورد را شاهد هستیم.

امام جمعه مشهد بیان کرد: در 38 سال گذشته دشمن در موقعیت‌های مختلف، ارتجاع را به طرف انقلاب ما رها کرده است تا این مردم خسته شوند و از آرمانهای خود دست بردارند اما نسلی که روز پیروزی انقلاب را ندیده است از نسل ابتدای انقلاب خیلی سریع‌تر در حال دویدن است.

آیت الله علم الهدی گفت: آمریکا در مقابل تعدادی بچه شیعه در یک جنگ 33 روزه به ذلت و خواری افتاد؛ 22 بهمن سال 95 سالروز پیروزی 22 بهمن 57 نیست بلکه امروز تداوم پیروزی سال 57 است یعنی لحظه به لحظه در حال جلو رفتن هستیم. همه موفقیت‌های ما معلول یک علت است و آن هم یک رهبر بیدارساز و بصیرت آفرین است.

خطیب جمعه مشهد مقدس گفت: دشمن می‌خواهد این ستون خیمه را براندازی کند تا این خمیه فروپاشیده شود؛ جریانان سکولار را بشناسید و اجازه ندهید اینها وارد عرصه شوند و از سوی دیگر مقاومت کنید.

انتهای پیام// ف.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.