یزد؛

اردکان، جزء اصلی ترین قطب صنعتی تولیدی استان یزد

اردکان با توجه به توسعه قابل توجهی که در دو دهه اخیر پیدا کرده است جزء اصلی ترین قطب صنعتی، تولیدی استان تبدیل شده است.

اردکان، جزء اصلی ترین  قطب صنعتی تولیدی استان یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان، با بیان اینکه مردم پس از انقلاب مقدرات خود را به دست گرفتند و این از برکات انقلاب اسلامی است گفت: انقلاب ما براساس اصل جمهوری اسلامی شکل گرفت و رای مردم را در امور اجرایی متجلی ساخت.

وی با بیان برخی پیشرفت های کشور در دوران پس از انقلاب در سطح ملی و منطقه ای افزود: دستاوردهای بسیار ارزشمندی کسب شده است به خصوص در دو  دهه اخیر که با هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش دولت ها و فداکاری و صبور مردم امکان پذیر شد.

وی اظهار کرد: هر چند مشکلات وجود دارد ولی نباید با القائات دشمنان و بدخواهان نظام، به مسئولان و انقلاب بدبین شد
 
مهدی ایزدی معاون امور اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه انقلاب های کشورهای اسلامی منطقه به دلیل نداشتن رهبر شکست به وجود آمد، گفت: عامل دومی که در اقتدار ایران اسلامی نقش آفرین بود ، مردم هستند و مردم در تمام زمان ها و صحنه ها چه در جبهه ، چه در پشت جبهه و هر جا دیگر با وحدت کامل نقش آفرین بودند.

وی افزود: لازم است که تکریم خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران را به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه کنیم و مسولان در راستای رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنهابیش از بیش تلاش کنند تا بتوانیم بخشی از خدمات و زحمات آنها را ادا نماییم.

وی در بحث اشتغال خانواده های شهدا و ایثار گران اظهار کرد: باید از بسته های حمایتی که برای آنها در نظر گرفته شده است بکار گرفته شود.

هادی مقیمی فرماندار اردکان گفت: شهرستان اردکان با توجه به توسعه قابل توجهی که در دو دهه اخیر پیدا کرده است در حوزه های مختلف یکی از قطب های اصلی تولید استان تبدیل شده است.

وی افزود: این شهرستان ظرفیت گردشگری قابل توجهی دارد که با وجود کویرهای گسترده، ریگ زارها آثار مهم تاریخی را مدیون انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
نماینده عالی دولت گفت: دولت تدبیر و امید با برنامه هایی که در حوزه سرمایه گذاری در شهرستان دارد باید  مورد حمایت خود  قرار دهد و باید سرمایه گذاری باشد که سازگار با محیط  زیست باشد زیرا یکی از دق دقه های اصلی مردم این شهرستان می باشد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار