یزد؛

بهره برداری از70 واحد مسکن مهر بهزیستی اردکان

باحضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور 70 واحد مسکن مهر بهزیستی در اردکان به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  انوشیروان محسن بندپی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: یکی از اهداف سازمان بهزیستی منازل مسکونی و تحویل به جامعه هدف سازمان بهزیستی می باشدکه در استان یزد 244 واحد مسکونی و در کل کشور 2500 واحد مسکونی در اختیار خانواده های دو معلول به بالا و خانواده های تک معلول و زنان سرپرست خانوار واگذار شده است .

محسن بندپی افزود: در کنار این افتتاح مراکز شبهه خانواده و نگهداری سالمندان و همچنین مراکز توانبخشی از جمله پروژهایی بود که امروز در شهرستان یزد افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد : 46 هزار واحد مسکونی که در سراسر کشور در دست احداث است پیشرفت 20 تا 80 درصد می باشد که در اسرع وقت نسبت به اتمام کار و تحویل به جامعه هدفمندی سازمان بهزیستی که تلاشهای همه جانبه ای داشته باشیم .

محمد رضا تابش  در آیین بهره برداری از 70 واحد مسکن معلولین با بیان اینکه خدمت به معلولین جامعه یک امر ضروری می باشد که خوشبختانه در شهرستان اردکان با اجرای پروژهای متعدد از جمله تامین مسکن ، بهسازی معابر و غیره در دست اقدام است .

نماینده مردم اردکان  نایب ریس کمسیون تلقین برنامه ششم توسعه با تصریح بر حل اشتغال معلولین به عنوان یک خواسته ی اصلی این قشر گفت : در قانون پیش بینی هایی برای این امر شده است که لازم است نسبت به اجرایی شدن آن یا برطرف کردن بعضی از خلاء های قانونی اقدام کرد و با ابراز خرسندی از خانه دارشدن جمعی از معلولین شهرستان از همه مسولان این امر تقدیر و سپاس گذاری نمود .

در پایان فرماندار اردکان از 88 پروژ  در سطح کشور  با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار